خدمت

فایل اصلی لوگو4
20251124_004531_690211501

خدمات پیگیری آنلاین محموله

شفافیت و اطلاع رسانی دقیق ، بخشی جدا نشدنی از فرآیند حمل و نقل بین المللی است . به همین منظور ، سامانه ی پیگیری آنلاین محموله طراحی شده تا مشتریان بتوانند در هر لحظه از وضعیت محموله ی خود در تمامی مراحل حمل، ترخیص و تحویل مطلع شوند

از زمان تحویل کالا به نمایندگان آرکا تا لحظه تحویل نهائی در مقصد ، تمامی نقاط کنترل و وضعیت های کلیدی در سیستم ثبت و به صورت لحظه ای در دسترس شما قرار می گیرد . این سامانه با اتصال امن به پایگاه دادی مرکزی آرکا ، وضعیت محموله را بر اساس کد اختصاصی رهگیری نمایش می دهد

امکانات و ویژگی ها

  • نمایش لحظه ای موقعیت محموله: مشاهده مرحله ی فعلی در مسیر حمل (انبار،در حال حمل ، در گمرک ، در انبار تهران، آماده تحویل و…)
  • دسترسی 24 ساعته از هر نقطه دنیا: بدون نیاز به تماس تلفنی ، تنها با وارد کردن کد اختصاصی رهگیری در وبسایت
  • شفافیت کامل در فرآیند ترخیص: اعلام زمان تقریبی ترخیص ،تشخیص نوع رویه و وضعیت اسناد
  • اعلان خودکار تغییر وضعیت: ارسال پیامک فوری در صورت تغییر مرحله محموله
  • امکان پیگیری تلفنی و حضوری: سامانه ی الکترونیکی ،همکاران ما در دفاتر آرکا اماده ارائه اطلاعات تکمیلی هستند

مزایای استفاده از سامانه آرکا

اطمینان از تحویل به موقع و اطلاع دقیق از هر تغییر در مرحله کالا
کاهش نیاز به پیگیری تلفنی و صرفه جویی در زمان
تجربه ی حمل و نقل شفاف ، حرفه ای و ایمن
مدیریت همزمان چند محموله و کالا به صورت آنلاین

آرکا باور دارد که مشتری حق دارد در تمامی لحظات از وضعیت دارای خود آگاه باشد . سامانه ی پیگیری انلاین محموله  نه تنها ابزار مدیریت لجستیکی است ، بلکه نماد تعهد آرکا به صداقت ، دقت و اعتماد متقابل در مسیر همکاری های پایدار می باشد 

blog-2

هرگونه سوالی در مورد خدمات دارید

1. آرکا چه خدماتی ارائه می‌دهد؟
آرکا با تکیه بر تجربه و شبکه گسترده بین المللی خود ، طیف کاملی از خدمات حمل و نقل و ترخیص کالا را ارائه می دهد .
این خدمات شامل حمل و ترخیص از کشور امارات ، حمل مستقیم از چین با شرط تأمین کانتینر،ترخیص به صورت تجاری و ملوانی و همچنین حمل و ترخیص اکسپرس از امارات می باشد
ما در آرکا ، هر مرحله از زنجیره تأمین را به دقت ،سرعت و شفافیت مدیریت می کنیم تا کالا در کوتاه ترین زمان و با بالاترین سطح اطمینان به مقصد برسد
2. نحوه دریافت خدمات از آرکا چگونه است ؟
برای استفاده از خدمات آرکا دو مسیر در نظر گرفته شده است
شما میتوانید به صورت حضوری در یکی از دفاتر آرکا مراجعه نمائید
شما میتوانید از طریق شماره تماس های درج شده در وبسایت با همکاران ما ارتباط بگیرید
یا با ثبت درخواست قیمت از قسمت خدمات وبسایت ، فرآیند بررسی اولیه آغاز می شود و همکاران ما برای دریافت مدارک و ارائه پیش فاکتور با شما تماس خواهند گرفت
3. اگر پیش فاکتور موردتایید باشد ، مراحل عقد قرارداد چگونه است ؟
در صورت تأیید پیش فاکتور، انعقاد قرارداد به صورت مکتوب به صورت حضوری و یا غیر حضوری در یکی از دفاتر آرکا انجام می پذیرد
4. ایا امکان ردیابی لحظه ای کالا در طول مسیر فراهم است ؟
بله ، از لحظه تحویل کالا تا زمان رسیدن آن به مقصد ،تمامی مراحل به صورت آنلاین از طریق بخش پیگیری کالا در وبسایت آرکا قابل مشاهده است . همچنین امکان پیگیری به صورت حضوری و یا تلفنی از طریق دفاتر آرکا نیز فراهم می باشد
پیگیری محموله پیگیری کالای جزء

    اطلاعات فردی*
    اطلاعات مربوط به محموله*
    سبد خرید (0 آیتم)

    آرکا ، با تمرکز بر سرعت ، اطمینان و شفافیت در فرآیند بازرگانی ، همراهی قابل اعتماد برای تجارت شماست

    دفتر مرکزی
    تهران ، خیابان ظفر ، پلاک 197 طبقه 5 واحد 19
    تلفن دفتر مرکزی
    021-22900080
    ساعات کاری دفتر مرکزی
    شنبه - چهارشنبه: 9.30am - 17.00pm پنج‌شنبه: 9.30am - 13.00pm تعطیلات: بسته
    شعبه 1
    تهران ، بازاربزرگ ، سرای امیرکبیر ، حیاط اول ، طبفه اول ، پلاک 337
    تلفن شعبه 1
    021-55599005 021-55599006
    ساعات کاری دفتر مرکزی
    شنبه - چهارشنبه: 9.30am - 17.00pm تعطیلات: بسته
    زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
    • تصویر
    • شناسۀ محصول
    • امتیاز
    • قيمت
    • موجودی
    • دسترسی
    • افزودن به سبد خرید
    • توضیح
    • محتوا
    • وزن
    • اندازه
    • اطلاعات اضافی
    برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
    مقایسه